.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رضايي در جمع دانشجويان دانشگاه آزاد گرگان

من دانشگاه آزاد اسلامي را از مظلوميت خارج مي‌كنم و تمامي تبعيض‌هاي علمي ميان هيات‌هاي علمي، دانشجويان و اساتيد را در ايران از بين خواهم برد.
دكتر محسن رضايي گفت: دانشگاه آزاد اسلامي را از مظلوميت در ايران خارج مي‌كنم.

به گزارش شمال نیوز ، وي در جمع دانشجويان دانشگاه آزاد گرگان اظهار داشت: من دانشگاه آزاد اسلامي را از مظلوميت خارج مي‌كنم و تمامي تبعيض‌هاي علمي ميان هيات‌هاي علمي، دانشجويان و اساتيد را در ايران از بين خواهم برد.

وي ادامه داد: عدالت من عدالت فراگير است يعني هم عدالت سياسي، عدالت اقتصادي، عدالت علمي، عدالت فرهنگي و عدالت اقوام در دستور كار من قرار دارند.

نامزد دهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري خاطرنشان كرد: ما در مرحله سياست و امنيت پيشرفت داشته‌ايم و در بعد استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي موقعيت‌هايي زيادي داشته‌ايم اما در اقتصاد، علم، فرهنگ، مسائل اجتماعي، امور اشتغال، آينده جوانان و شادابي و نشاط با وجود اين كه دولت‌ها بسيار كار كرده‌اند اما موقعيت چنداني وجود نداشته اگر چه در دوران تمامي دوستان شاهد تورم بوده‌ايم اما دولت نهم بيشترين تورم و بيكاري و فقر را در تاريخ نظام جمهوري اسلامي داشته است.

رضايي افزود: ما بعد از 4 سال نيامده‌ايم كه شعار و وعده بدهيم بلكه آمده‌ايم تا دوره جديد عمل‌گرايي و عمل به شعارها راه‌اندازي كنيم.

فرمانده سابق سپاه پاسداران گفت: ديروز روز آزادسازي خرمشهر بود و در چنين روزي حدود 5000 كيلومتر برانداز نصف سرزمين لبنان آزاد شد و امر مهم در اين روزها اين بود كه نصف سربازها و سرداران جنگ ما دانشجو بودند، شهيدان باكري، شهيد همت، شهيد جهان‌آرا همگي دانشجو بودند و در طول جنگ لباس رزم بر تن كردند.

وي ادامه داد: در حال حاضر هيچكدام از شماها نظامي نيستيد اما خداي نكرده اگر جنگي پيش بيايد مي‌دانم كه تمامي شماها لباس رزم بر تن كرده و به جبهه‌هاي دفاع از ايران مي‌رويد و اگر همان ارزش‌هاي قبلي باشد تمامي شماها با اين كه جوان گمنامي هستيد رهبري آنها را خواهيد كرد.

رضايي افزود: اين يك حادثه است كه نشان مي‌دهد جوانان فرشتگان نجات كشور هستند و اگر به آنها اهميت داده شود، همان طور كه شاه و صدام را بيرون كرده‌اند فقر و بيكاري و گراني را هم مي‌توانند بيرون كنند.

نامزد دهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري تصريح كرد: مهم‌ترين برنامه اين است كه جوان‌ها را به صحنه بياوريم تا بار ديگر مديران جوان هنرمندي در عرصه فرهنگ، اقتصاد را بر عهده بگيرند؛ تا كي مملكت بايد دست نسل اول باشد؟ ديگر وقت آن رسيده كه قدرت به دست نسل دوم و سوم سپرده شود و اين بار نسل اول در حاشيه حضور داشته باشند.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام بيان كرد: مهم‌ترين وظيفه من اين است كه قدرت را به صورت يك طرح مدبرانه به دست نسل دوم و سوم بسپارم تا حداقل 10 نفر از اين نسل دفعه بعد نامزد انتخاباتي باشند.

دكتر رضايي اظهار داشت: من در دولتم در اولين فرصت تمام فرمانداران، بخشداران و استانداران را از ميان جوانان انتخاب خواهم كرد و حتي برخي از وزارتخانه‌ها را نيز به نسل دوم و سوم مي‌سپارم.

خبرهای تکمیلی بر روی همین سایت قرار خواهد گرفت


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.366 seconds.